4.7.15

WSTĘPNIAK. BO MOGĘ.

Zaczęły się wakacje, zaczyna się nowe opowiadanie. Pierwotnie był to dziki rp. Teraz, zachęcone poparciem potencjalnych czytelniczek, wraz z Luną postanowiłyśmy przerobić nasze dziwactwa w opowieść.

Teraz zapraszam Was na podróż do alternatywnej rzeczywistości, w której nikt nie jest tym, za kogo się podaje, a każdy skrywa pilnie strzeżony sekret...

Aiden jest barmanem. Jednym z milionów. Nie ma lekkiego życia. Ojca nie ma, a matka od lat leży w szpitalu. On sam ledwo wiąże koniec z końcem. Po wielu próbach uzyskania pracy zatrudnia się w paru miejscach, przykładowo w barze będącym... częścią luksusowego burdelu. Budynek należy do gangsterów, ale kto by się tym przejmował? Pieniądze są? Są.

I to się liczy... do czasu, gdy pewnego dnia jeden klient okazuje się być kimś więcej, niż spragnionym seksu mężczyzną... i wciąga go do swojego świata. Świata tajemnic, kłamstw, związków, zdrad, krzywd i marzeń. Kim jest David? Co łączy klienta z tajemniczym Mattem? Co wspólnego ma rodzinna wada Aidena z marzeniami dwóch policjantów? I kto tak naprawdę stanowi niebezpieczeństwo dla Aidena?

I, najważniejsze, kto podczas śniadania zostanie porwany przez Frutarian?!

Zapraszamy na podróż pełną seksu, tajemnic, przerażającej przeszłości, seksu, miłości, seksu, mafijnych porachunków, policyjnych zdolności, seksu i naleśników!

12 komentarzy:

  1. Wygląda ciekawie, czekam na rozdziały ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi wspaniale i jest zakręcone jak lubię, ale mam nadzieję na regularne odcinki i nie zawieszanie historii w powietrzu:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach zapomniałam zapytać bo mogę kiedy pierwsze wejście?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy Luna raczy mi dać prolog do przeróbki z rp w opowiadanie :v

      Usuń
  5. Męska ciąża?... A zapowiadało się tak fajnie.
    Cóż, życzę powodzenia i weny, niestety nie będę czytać, zupełnie nie moje klimaty :)
    Pozdrawiam!
    ~ Yenefer of Vengerberg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak chcesz dość podobną tematykę, to znajdziesz ją u mojej znajomej: homoerotyczne-fantazje.blogspot.com
      M-pregi czasami daję, czasami nie :/ W ,,Helladzie" za późno się zorientowałam, że jedna osoba być kobietą, więc musiałam zrobić dziecko facetowi.
      Dziękuję bardzo za wszystko! :)

      Usuń
  6. No, no zapowiada się ciekawie. Oczywiście będę czytać, więc czekam na pierwszy rozdział/prolog. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ECH DŁUGO TA CISZA POTRWA? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz i masz. Jak Luna się zgodzi, to dzisiaj się skończy :v

      Usuń
    2. Noto chyba się nie zgodziła, ale i tak byłam zakręcona przez ostatni tydzień ale teraz czekam:-)

      Usuń
  8. No i mięły trzy lata a ja czekam i czekam i.... usycham:-)

    OdpowiedzUsuń